AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Aktivity pre deti:

Ktorý šport je najvhodnejší pre moje dieťa?

Marek


Túto otázku rieši mnoho rodičov. Pomôže ju vyriešiť ŠPORTmaniak, čo je celoročný športový program pre deti, zostavený profesionálnymi trénermi jednotlivých športov. Nazvime ho športovým kurzom alebo športovým krúžkom, ak chcete. Podstatou je jeho náplň. Aktivity pre deti, ktoré zaujíma všetko “Vytvorili sme ŠPORTmaniaka, pretože presne vieme, ako to s deťmi chodí. Najprv chcú chodiť na tenis, o pár mesiacov vyskúšať karate, potom ich kamaráti stiahnu na futbal alebo vám známi odporučia šport, o ktorom ste ešte ani nepočuli… Dievčatá začínajú väčšinou na tanečnej alebo gymnastike” hovorí Dana Becová z BENI klubu, kde každý rok privedú k športovaniu viac ako 350 detí. O čom je ŠPORTmaniak? Cieľom športového kurzu/krúžku ŠPORTmaniak je, aby každé dieťa našlo preň najprirodzenejšiu a najvhodnejšiu formu športovania. Počas roka deti trénujú niekoľko športov (GYMNASTIKA * ATLETIKA * KARATE/JUDO * FITNES * ŠERM * FRISBEE * TENIS * FLORBAL * BEDMINTON * DODGEBAL * BASKETBAL * FUTBAL * HÁDZANÁ *POHYBOVÉ HRY...). Spoznajú tak aj nové, netradičné alebo menej dostupné športy, vyskúšajú si dokonca aj ŠERM alebo KIN-BALL. Takto udržiavajú záujem detí a pracujú s ich zvedavosťou a chuťou objavovať a skúšať nové športy.Dana Becová z BENI klubu pokračuje: “My počas roka dieťa sledujeme a hodnotíme jeho pokrok. Zisťujeme, aký potenciál (fyzický i osobnostný) má pre jednotlivé typy športov, ktorý šport  ho chytí za srdce.” Môj TRÉNER - ten je NAJ! ŠPORTmaniaci vedia, že najdôležitejšia je osobnosť trénera. Tréner musí spĺňať náročné kritériá - je nielen odborník (tréner jednotlivých športov), ale aj pedagóg, psychológ, animátor. Dobrý tréner musí dávkovať cviky primerané veku, schopnostiam aj momentálnej nálade detí. Tréner nesmie dieťa tvrdo trestať, kričať naň a urážať ho len preto, že nepodáva výkon. Naopak, tréner musí byť kamarát aj autorita zároveň. Správny tréner vie k pohybu zmotivovať aj športové drevá. Základom je TESTOVANIE V športovom kurze/krúžku ŠPORTmaniak to berú “od podlahy”. Deti  absolvujú špeciálne športové a psychologické testy, ktoré s vysokou presnosťou určia, pre ktoré typy športov má dieťa predpoklad. Ďalej je pod drobnohľadom trénerov celý rok, kedy sa predpoklady potvrdia alebo korigujú. Na záver školského roka dieťa dostane ŠPORTOVÝ PROFIL s odporúčaniami pre jednotlivé konkrétne športy. A čo ešte očakávať? ŠPORTmaniak neobchádza ani ostatné športy, ktoré sa nedajú realizovať v telocvičniach. A ešte PLÁVANIE, IN LINE, KORČUĽOVANIE, BICYKLOVANIE...Ide o doplnkové víkendové kurzy plávania, in line a ľadového korčuľovania, víkendové cyklotúry alebo predĺžené víkendy na lyžiach. Dana Becová z BENI klubu hovorí: “Myslíme si, že každé dieťa by malo mať aspoň základné zručnosti z týchto športov, aj také, ktorého rodičia nelyžujú alebo ak jednoducho nemajú na učenie korčuľovania dosť trpezlivosti. Aj tu platí o tréneroch a spôsobe vedenia tréningov: motivovať a zaujať dieťa, získať ho pre pohyb a šport.” Tak teda - ktorý šport je pre to Vaše dieťa vhodný? Na ktorý má predpoklady? Ktorý ho bude baviť? Odpoveď nájdete v celoročnom športovom programe BENI klubu ŠPORTmaniak.

31.08.201541497
UniCare skúsenosti

Aktivity pre deti:Starostlivosť o najmenších

Ako zvládnuť nástup dieťaťa do jaslí alebo škôlky

UniCare UniCare


Každá významná zmena v živote dieťaťa je rovnako dôležitá aj pre jeho rodičov. Nástup do jaslí alebo škôlky patrí medzi takéto medzníky, keďže dieťa zostáva dlhší čas bez rodičov, v starostlivosti zatiaľ cudzích ľudí. Ešte náročnejšie to mávajú deti, ktoré nemali možnosť napr. formou krúžkov s rodičmi tráviť čas v kolektíve detí ešte pred nástupom do pred-školského zariadenia. Mnohé deti  sú na rodičov, predovšetkým matky dosť pripútané a vstupom do predškolského zariadenia dochádza v živote detí v tejto oblasti ku veľkej zmene. Niektoré detí to zvládajú hravo, bez sĺz a prejavov úzkosti, niektoré sú citlivejšie a prvé dni v škôlke si aj poplačú. Je na rodičovi, aby to pevne ustál a držal sa dohody s pedagógom o priebehu adaptačného procesu. Najkritickejšie bývajú ranné odovzdávania dieťaťa. Zo skúsenosti je pre dieťa najžiaducejšie rýchle odovzdanie a rozlúčenie sa bez zbytočného predlžovania. Väčšina detí sa krátko po odchode rodiča upokojí, niektoré okamžite ako sa stratí rodič z dohľadu .  Ak je dieťa príliš naviazané na matku a tá ranné odlúčenia v škôlke prežíva rovnako emotívne ako jej dieťa, je možné zvážiť, či nezapojiť do procesu radšej otca. Otcovia aj ranný plač dieťaťa zvládajú lepšie a dieťa sa vie rýchlejšie odpútať a začať sa hrať s ostatnými. Podľa psychiatra Rufa odlúčenie je potrebné aj preto, aby sme vlastnili svoje JA. To nám umožňuje vytvárať nové väzby, nové vzťahy a žiť svoj život. Čím viac rodičia spolupracujú na adaptačnom režime  s predškolským zariadením, tým menej je nástup do škôlky pre dieťa stresujúcim. Je žiaduce, aby v rámci adaptačného procesu dokázalo predškolské zariadenie vymedziť skúseného pedagóga, ktorý bude dieťaťu v prvých dňoch nápomocný, zoznámi ho s deťmi, prostredím, pravidlami. V dobrých súkromných škôlkach s malým počtom detí na jedného pedagóga to nie je spravidla problém. Na začiatok je dôležité, aby s nástupom do škôlky boli rodičia bez ohľadu na vek svojho dieťaťa pozitívne naladení a dostatočne pripravení. Čím lepšie je rodič stotožnený s nástupom do škôlky, tým lepšie sa mu podarí pripraviť aj svoje dieťa. Treba brať na zreteľ, že dieťa cíti akúkoľvek neistotu svojich rodičov a to výrazne sťaží prechod do škôlky. Overený postup na efektívnu adaptáciu 1.       Zvoliť si dostatočný čas na adaptačný proces. Každý vnímavý rodič najlepšie pozná svoje dieťa a podľa toho závisí aj zvolený čas na adaptačný proces. 2.       Dohodnúť priebeh adaptačného procesu priamo so zodpovedným pedagógom vo vybranom predškolskom zariadení. 3.       Už doma 2-4 týždne vopred komunikovať s dieťaťom o nástupe do škôlky. Namiesto „neboj sa, v škôlke ti bude dobre“, „nemusíš sa báť, tam sa budeš hrať“ a pod. použiť vždy pozitívne vety bez náznaku pochybností. Napr. „Sme na teba pyšní, že už bude z teba škôlkar.“ „Sme radi, že spoznáš nových kamarátov a veľa nových zaujímavých vecí.“ Treba si odpustiť aj silnejšie perly, ktorými neraz rodičia komunikujú so svojimi deťmi „v škôlke sa s tebou nikto maznať nebude a budeš musieť jesť, čo ti dajú“ alebo „prestaň ma už jedovať, lebo v škôlke ťa naučia poriadku“. Dieťa si dokáže takéto perly zapamätať veľmi dlho a neskôr si to spojí so vstupom do škôlky veľmi negatívne. Akákoľvek komunikácia, ktorá dieťa motivuje a vzbudzuje jeho zvedavosť, čo všetko ho v škôlke čaká je žiaduca. Tiež pomáha, keď aspoň pár mesiacov pred nástupom do škôlky skúsite nechať dieťa v starostlivosti inej osoby (napr. starý rodič, krstní rodičia a pod.) bez prítomnosti rodičov. 4.       Navštíviť predškolské zariadenie spoločne s dieťaťom, spoznať prostredie, spýtať sa na všetky, pre rodiča dôležité otázky. 5.       Oboznámiť predškolské zariadenie  s potrebami dieťaťa, upozorniť na všetky intolerancie na jedlo, veci a pod. Čím mladšie dieťa, tým podrobnejšie treba komunikovať o zaužívaných rituáloch a individuálnych potrebách. 6.       Odo dňa „D“ si doma nadstaviť príjemný ranný rituál. Od vstávania, cez spoločné raňajky, príp. malú spoločnú hru a potom už len veselo vykročiť do škôlky. 7.       Ak má dieťa väzbu na obľúbenú hračku, príp. nejakú inú pomôcku (fľašku, pohárik a pod.) neváhajte ju vziať so sebou. 8.       Je dôležité dieťa uistiť, kedy prídete, že ho ľúbite a vždy dodržať dohodu (dohodnutý čas prevzatia, dieťa síce nepozná hodiny, ale vie, čo je pred obedom, poobede a pod.) 9.       Po príchode po dieťa majte pripravený malý snack (ovocie, tyčinku a pod.), zvítajte sa milo s dieťaťom. Opýtajte sa čo robilo, čo sa mu najviac páčilo a pod. Otázky typu „bolo ti tu dobre“ sú pre dieťa opäť mätúce. Nezabúdajme kam upriamujete svoju pozornosť, tam to rastie ;)  

22.08.201525476
Dellarte skúsenosti

Aktivity pre deti:

Narodeninová oslava

Dellarte Dellarte


Pracovala som ako animátorka v detskom kútiku, kde sme mali každý týždeň narodeninové oslavy! Veľký priestor, šmýkalky, trampolíny, hrad plný loptičiek, mega lego, maskot, ktorý prinesie tortu.... Perfektné!! No po istej dobre som videla iné: ťahanie maskota za chvost, strhávanie masky, ako rýchlo vyhádzať všetky loptičky z hradu, ísť šmýkalkou dole hlavou... ( samozrejme sto ľudí, sto chutí ) No pre mňa je dieťa - tvor plný fantázie, tvorivosti, otvorme mu všetky možnosti...   A takto vznikol nápad vytvoriť ,,organizovanú - improvizovanú" narodeninovú oslavu! Základný balíček sme vymysleli tak, aby si v ňom každý našiel kúsok svojho JA! Počas dvoch hodín ,, koordinujú " dve animátorky: hlavné aktivity: športové aktivity - šikovnosť, obratnosť, rýchlosť...decká si môžu vymyslieť samé niektoré aktvity pomocou rekvizít, zapojiť sa tímovo, jednotlivo, povzbudzovať sa navzájom animačná plachta - hra, ktorá nás naladí na jednu vlnu... a to doslova! tvorivé dielne - výroba darčeka pre oslávenca? Prečo nie? Použiť trošku vlastnej fantázie... lepenie, strihanie, skladanie, kreslenie...srdiečko, pohľadnica, lietadlo, klobúk, škraboška, náhrdelník...fantázii sa medze nekladú... ,,Krepovým papierom sa dajú zafarbiť vlasy?VAAUUU? - to dnešné deti nevedia :( karaoke gratulácia - spoločná pieseň pre oslávenca, následne gratulácie.... vedľajšie aktivity: balónové hračky - výroba balónových hračiek - zvieratká, kvetinky, meče pre bojovníkov... maľovanie na tvár  - obrázok na ličko, tvár fotenie - zábavné fotenie s maskami, rekvizitami....s kamarátmi, s rodičmi...   Vaše dieťa je iné? Máte inú predstavu o jeho narodeninovej oslave? Predstavte nám ju, a my vám rady pripravíme program práve pre to vaše dieťa! Boli sme už indiáni,havajské tanečnice, hľadači pokladu, v podmorskom svete, v Bublinkove - spolu so strojom na výrobu bubliniek, tanečnice...   Nájdete nás aj tu na zariadim.sk ako dodávateľa: Dellarte - umelecká agentúra, alebo na našej stránke www.dellarte.sk   Robíme to s láskou! Majka a Miška    

13.08.201514837
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Maliar Košice - ako začal z nuly

Joli Joli


Zdenko Zán sa vyše 20 rokov venoval predaju a distribúcií farieb, no táto práca pre neho zrazu stratila zmysel. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a v roku 2013 začal podnikať a zveľaďovať svoj vlastný biznis. Dnes ho v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú, pretože so svojím tímom patrí medzi najlepších maliarov a tapetárov. Ako maliar začínal sám Zdenko Zán rozbehol svoju firmu prakticky sám, veril svojmu snu, mal svoje šikovné ruky, skúsenosti a chuť podnikať. Okrem toho sa ku nemu pridal šikovný majster Adrián Sabo s ktorým zvládol všetko od maľovania po tapetovanie. Spokojnosť zákazníkov rástla, ale rástli aj ich požiadavky, chceli viac ako vymaľovať a oni chceli svojím zákazníkom vyjsť v ústrety. V roku 2017 preto do svojho tímu pribrali interiérovú dizajnérku Ing. Janu Tomondyovú a spolu rozšírili ponuku služieb o interiérové návrhy i návrhy vlastných originálnych fototapiet. Pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník, preto dnes spolupracujú s mnohými firmami a partnermi. Spoločne klientom dokážu zabezpečiť okrem interiérového dizajnu aj elektrikárske práce, nábytok na mieru, kameň do interiéru, textilné dekorácie - závesy, záclony, ale napríklad i napínané stropy. Jeden z najlepších maliarov na východe Slovenska Zdenko Zán sa vždy riadil heslom, že dobre vykonaná práca je najlepšou reklamou, jednou z možností ako si budovať dobré meno, sú nestranné referencie. Od roku 2017 mu so zberom referencií pomáha portál zariadim.sk a dopyt po jeho službách zreteľne stúpol. Naša spolupráca má cez tisíc realizácií a viac ako 120 osobne overených recenzií vrátane krásnych fotografií. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce.“ hovorí Zdenko Zán. Podnikanie založené na profesionalite a poctivej práci Ľudským prístupom, poctivou prácou, odborným poradenstvom a kvalitnými službami spoločne budujú spoľahlivú firmu, ktorá bude ľuďom poskytovať vyššiu kvalitu života. Profesionálne odvedená práca však začína absolvovaním odborných a praktických školení. Tím Maliar Košice to dobre vie, preto sa snažia pravidelne obohacovať svoje zručnosti, rozvíjať svoje vedomosti a skúsenosti, aby mohli poskytovať lepšie a modernejšie služby. 100% zárukou odbornosti a kvality vykonanej práce je aj členstvo v CEMAS ( Cech maliarov Slovenska ). Pridaj sa do tímu skúsených maliarov Zdenko Zán so svojim tímom dokáže premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné, tento rok však prišiel čas rozšíriť ho o ďalšieho šikovného a zodpovedného maliara so skúsenosťami. Ak hľadáš prácu ako maliar či tapetár a myslíš, že si ideálny kandidát, neváhaj, o prácu a výborných kolegov núdza nebude. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk

06.09.20231430
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.20231092
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.2023914
Pri rozvoji dieťaťa nepodceňujte žiadnu stránku!

Aktivity pre deti:To najlepšie pre vaše dieťa

Pri rozvoji dieťaťa nepodceňujte žiadnu stránku!

Marek


Výchova dieťaťa nie je jednoduchou záležitosťou a preto sa vždy hodí rada odborníka. Základom je už od raného detstva kultivovať a rozvíjať dieťa správnym smerom a nepodceniť žiadnu stránku jeho osobnosti. Aj preto sme dnes vybrali možnosti, ktoré najmä mladším deťom predpripravia vynikajúce predpoklady pre zdravý a správny rozvoj. Ste na materskej, ale chcete pracovať? To je častý problém mnohých mamičiek. Na druhej strane byť dva roky na dieťa sama, je často niekedy únavné. Preto prišla  Andrea Štefaničková s projektom, vďaka ktorému môžete časť formácie dieťaťa už od osem mesiacov zveriť do odborných rúk. Nejde o škôlku, ale o rodinné opatrovanie, v rámci ktorého sa deti odučia od plienok, jesť a istej miere samostatnosti aj adaptácie na kolektív. Viac sa dozviete v článku Kam s deťmi, keď sú na škôlku príliš malé? Najvhodnejší čas na učenie cudzieho jazyka Podľa vedeckých štúdií je to u detí do siedmeho roku života. Následne sa už jazyk učíme inak a komplikovanejšie. Z týchto poznatkov ťažia aj v Detskom centre Vrakuňáčik. Deti od 2,5 roka až do šiestich rokov pripravujú na to, aby angličtinu zvládli prirodzene, hravo, bez bifľovania, ako svoj druhý jazyk. Aj preto dva až tri dni v týždni prebieha všetko v angličtine. Vytvárajú pre deti autentické anglické prostredie, vďaka čomu sa učia jazyk rýchlo, hravo a ako svoj vlastný. Prečítajte si článok Ako na angličtinu u detí hravou formou? Dozviete sa v ňom všetko potrebné o výučbe jazyka prirodzenou metódou, aj kedy je učenie pre dieťa najprirodzenejšie.   Nezabudnite na telesný rozvoj Treba s ním začať čo najskôr. Ak sa má dieťa venovať vytrvalej športovej aktivite, prípadne dosiahnuť vrcholové výsledky, je hranica 6 rokov už prelomová. Na šport je vhodné dať dieťa už pred nástupom do školy, najneskôr v prvom ročníku. Mnoho rodičov totiž dnes popri množstvu krúžkov rozvíjajúcich myslenie a vedomosti zabúda, že šport je nutnou súčasťou detského vývinu. Ideálnym nástrojom na posilnenie svalov, zvýšenie kondície, ale aj prehĺbenie tímového ducha, zdravý vývoj kostí, kĺbov a držania tela. V článku Florbal: Dynamický, zaujímavý a finančne nenáročný šport hovorí  Vladimír Roziak z Klubu Snipers, prečo je florbal ideálny šport pre každého. Je tímový, je dynamický, rýchlo sa rozvíja. Zároveň nepredstavuje extrémnu fyzickú záťaž, tréningy sú dvakrát do týždňa a nie je vôbec drahý. Decká si však pri ňom užijú skvelú zábavu, športové zápolenie aj cestovanie po svete.

24.08.201614964
Ako vybrať opatrovateľku pre naše dieťa?

Rodina:To najlepšie pre vaše dieťa

Ako vybrať opatrovateľku pre naše dieťa?

simonamolcanova


V dnešnej uponáhľanej dobe rodičia nestíhajú prácu aj rodinu a je pre nich nesmierne dôležité zveriť deti do správnych rúk v čase zaneprázdnenosti. To však vôbec nie je jednoduché, aj keď na prvý pohľad sa to tak nemusí zdať. Existuje mnoho súkromných jasličiek či škôlok, tie však majú daný pevný čas fungovania a len ťažko sa vám prispôsobia. Čo robiť v prípade, ak musím odcestovať na víkend na konferenciu a dieťa nemôžem vziať so sebou? S kým moje dieťa ostane, keď musím pracovať dlho do noci? V takýchto prípadoch je lepšou  voľbou óperka. A tu nastupuje na scénu internet, kam vyťukáte slovo OPATROVATEĽKA a už len vyberáte tú správnu. Áno, správna otázka. Ako vyčítam z telefónneho čísla či fotky, že práve táto osoba je pre moju ratolesť tou najlepšou voľbou? Zvoliť si mladú študentku, ktorá má plno energie na hry, alebo uprednostniť staršiu pani so skúsenosťami?  Overená osoba či žena z inzerátu? Alebo dám dieťa do súkromnej škôlky. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov a tiež sme vyspovedali priamo dodávateľov opatrovateľských služieb. V Nórsku majú príslovie, že dobré deti sa vychovávajú samé. Nespoliehajte sa nato, a doprajte im kvalitnú výchovu aj v čase, keď s nimi nemôžete byť.  Nezabúdajte, že v tomto prípade určite neplatí, čím drahšia tým lepšia. ,,Dôležité je, aby opatrovateľka vnímala túto prácu s dieťaťom ako poslanie, aby ju vykonávala s láskou, úctou a rešpektom, nielen ako rýchly a jednoduchý spôsob privyrobenia si. Spoľahlivosť, zodpovednosť, dôveryhodnosť a otvorená komunikácia sú silnými stránkami dobrej a vhodnej opatrovateľky“ vysvetľuje Mgr. Mariana Jurčišinová z MamaTata s.r.o.   Študentka Je už skôr nutnosťou ako výnimkou, že popri štúdiu na vysokej škole mladí ľudia pracujú. Ak sa vám nebude páčiť prvá slečna, vyberiete si druhú či tretiu. Samozrejme, nie je dobré opatrovateľky striedať. Bude najlepšie, ak si najprv spolu sadnete niekde na kávu a nádejnú opatrovateľku vyspovedáte. Medzi najdôležitejšie informácie patrí, aký má vzťah k deťom a či už má s niečím podobným skúsenosť. Ak nie, nič sa nedeje, všetko je raz po prvý krát. V prípade, že pri slove deti sa slečne ježia všetky chlpy na tele, pekne jej poďakujte, kávičku zaplatte a rýchlo na ňu zabudnite. Mať rád deti je síce dôležité, ale ak sú asociáciou k nim peniaze, ani to nie je osoba ktorú hľadáte. Ako povedal Johann Wolfgang von Goethe: ,,Deti milujú toho, kto ich miluje, a kto nemôže milovať, veľmi málo dosiahne pri výchove.“   Nezabudnite sa opýtať či fajčí a aký má vzťah k alkoholu. Dôležité je tiež vedieť, aký vzťah má budúca opérka sama  k sebe, v akej rodine žila a či bude popri štúdiu stíhať byť vám kedykoľvek k dispozícii. Milí rodičia, ak sa vám náhodou nezdá veľmi sympatická ale všetky vaše požiadavky spĺňa, skúste ju najprv predstaviť vášmu dieťaťu kým ju odpíšete. Predsa len ono s ňou bude tráviť najviac času. Nerobte však paniku, ak vaše živé striebro začne plakať a za žiadnych okolností nebude chcieť s cudzou tetou ostať. Ak ste vybrali správne, garantujem vám, že len čo zavriete za sebou dvere plač vymení spokojný smiech. Opýtala som sa pani Obernauerovej z agentúry Happy Kids, akú skúsenosť so študentkami majú oni: ,,V našej agentúre pracujú len študentky a máme s nimi veľmi dobré skúsenosti. Väčšina sú študentky Pedagogickej fakulty, ale nie je to u nás podmienka. Na skúsenostiach s opatrovaním však veľmi záleží. Nikdy by som neprijala niekoho kto nemá skúsenosti, len s argumentom, že má rád deti a má mladšieho súrodenca. Starostlivosť o rodinného príslušníka je celkom iná ako starostlivosť o cudzie dieťa. Taktiež dbám na to, aby opatrovateľky chodili k deťom takého veku, s akým majú skúsenosti, preto sa nestáva, že by som opatrovateľku, ktorá má skúsenosti s deťmi od 3rokov poslala k malému bábätku.“                                                                                                                                  Staršia pani alias ,,babička“ Ak patríte medzi vnúčatá, ktoré boli rozmaznávané parenými buchtami či haluškami od starej mami, prirodzene budete chcieť niečo podobné pre svoje dieťa. Kľudne ho môžete zveriť svojej mame, svokre alebo dokonca vašej starej mame. Môže sa stať, že z nejakého dôvodu to nebude možné ale stále je tu riešenie nájsť náhradnú babičku. Zhrňme si výhody, ktoré nám starší človek prináša. Veľa toho prežil, má mnoho skúseností a pravdepodobne už pár detí aj odchoval.  Aj tu je potrebné pani podrobne vyspovedať, aby sa nestalo, že vaše zlatíčko zveríte osamotenej a zatrpknutej osobe, ktorá to všetko dokonale maskuje perníkovou chalúpkou.  Starší ľudia vedia byť  veľmi vďační   a hlavne majú veľa času, ktorý málokedy vedia vyplniť. Vyzdvihla by som pozitívum, že ich kuchárske schopnosti sú väčšinou na väčšej úrovni oproti študentkám. Mamička na materskej Dobrou alternatívou môže byť aj mamička na materskej, pretože máte istotu, že skúsenosti s deťmi jednoznačne má. Výhodou je, že vaše dieťa bude v kolektíve a naučí sa ako vychádzať s druhými deťmi.  Nevýhodou, že keď ochorie jeho kamarát môže nakaziť aj vaše dieťa. Predpokladám, že žena s dieťaťom uprednostní, ak jej to vaše dopravíte k nej domov. Čo môže byť aj výhoda, len sa treba určite na jej bývanie  najskôr pozrieť. Ak stráži viac  detí naraz, je otázna organizácia kedy a čo deti jedia, kde sa hrajú a či chodia prípadne aj von. Možno by som vám odporučila uprednostniť matku so starším dieťatkom.                                                                                  Kolektív detí – súkromná škôlka Súkromné škôlky sú síce drahšie ako štátne, ale majú pozitívum, že sú vďaka pár eurom navyše časovo flexibilnejšie. Na deti čaká presný denný harmonogram s pestrou stravou, plno hračiek ktoré spĺňajú normy EU, čisté prostredie a možno aj nejaká predškolská príprava. Vyzdvihla by som veľké plus kolektívu, kde sa dieťa naučí komunikovať s inými deťmi, deliť sa o hračky či presadiť si svoje. Aspoň sa naučí ako sa vo svete nestratiť a podľa Márii Kulichovej, vedúcej Detských jaslí, je kolektívna výchova jedna z najdôležitejších foriem výchovy najmä od batolivého veku dieťaťa. Pretože to, čo si deti navzájom odovzdávajú pri vzájomných kontaktoch, im nedokáže dať nikto iný. Kolektívna výchova je jedna z najdôležitejších foriem výchovy najmä od batolivého veku dieťaťa, lebo to,čo si deti navzájom odovzdávajú pri vzájomných kontaktoch medzi sebou, im nedokáže dať nik iný.

09.12.201319765

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Pozitívne príklady starostlivosti o deti v predškolskom veku

Aktivity pre deti:Starostlivosť o najmenších

Pozitívne príklady starostlivosti o deti v predškolskom veku

Marek Aktivity pre deti


Umiestniť dieťa do škôlky nie je vždy jednoduché. Obvyklý vek pre prijatie sú tri roky, no mamičky potrebujú často pomoc aj s mladšími deťmi. Preto sa Andrea Štefaničková rozhodla podať im pomocnú ruku a vytvoriť prostredie na opatrovanie detí už od 8 mesiacov. Individuálna príprava Na umiestnenie detí do škôlky je potrebné splniť nielen vekovú hranicu, ale dieťa musí byť do veľkej miery samostatné, mať základné hygienické návyky, vedieť sa aspoň s pomocou obliecť a obúvať. Malé deti sa pravdaže o seba postarať nevedia a práve preto si Andrea Štefaničková založila súkromné opatrovanie malých detí, v rámci ktorého sa o ne nielen stará, ale učí ich základným veciam, pomáha odučiť od plienok, naučiť obliecť sa, aby papali a pomalými krokmi v takmer rodinnom prostredí ich aklimatizuje aj na kolektív ostatných detí. Odučí od plienok Opatrovanie malých detí má svoje špecifiká. Každé dieťa v takto malom veku potrebuje osobitý prístup a preto Andrea Štefaničková vyberá maximálne 6 – 7 detí, ktorým sa denne venuje. „Vychovať dieťa k základným návykom je nielen príprava na škôlku, ale zároveň veľká pomoc pre rodičov, ktorí sú často zaneprázdnení. Mamičky na materskej môžu napríklad aj pracovať, alebo si oddýchnuť,“ hovorí. Aj preto je opatrovanie dlhodobé. Malé dieťatko vyžaduje láskavý prístup, pokoj, dlhšie mu trvá pochopiť niektoré veci a teda umiestnenie na mesiac, či dva nepomôže, dokonca môže škodiť. Preto je možné na súkromné opatrovanie umiestniť deti minimálne na pol roka. Variabilné možnosti stravovania Čo sa týka stravovania, v rámci pobytu majú deti zabezpečenú stravu vhodnú pre detského stravníka, ale rovnako je možné podávať aj prinesenú stravu. „Je už len na rodičovi, či chce sám variť, alebo sa spoľahne na jedlo u nás. Je domácke, vždy vie, čo sa bude  podávať,“ hovorí Andrea Štefaničková. Pozitívna odozva Opatrovanie detí prebieha v rodinnom dome, čo ešte viac umocňuje rodinnú atmosféru. Vďaka tomu majú aj panelákové deti k dispozícii záhradu a mnoho hier. Deti majú veľa možností ako tráviť čas. Pritom pracovný čas opatrovania je variabilný. Deti možno priniesť od siedmej rána a nechať ich v opatere do 16.30, prípadne podľa dohody. Súkromné opatrovanie je tak vynikajúcou alternatívou pre mamičky, ktoré pracujú, alebo je pre ne zaujímavá pomoc s prípravou detí do materskej školy.

30.09.201513220

Šport ako cesta k plnohodnotnému životu

Aktivity pre deti:Športová výchova detí

Šport ako cesta k plnohodnotnému životu

Marek Aktivity pre deti


Umiestniť dieťa do škôlky nie je vždy jednoduché. Obvyklý vek pre prijatie sú tri roky, no mamičky potrebujú často pomoc aj s mladšími deťmi. Preto sa Andrea Štefaničková rozhodla podať im pomocnú ruku a vytvoriť prostredie na opatrovanie detí už od 8 mesiacov. Individuálna príprava Na umiestnenie detí do škôlky je potrebné splniť nielen vekovú hranicu, ale dieťa musí byť do veľkej miery samostatné, mať základné hygienické návyky, vedieť sa aspoň s pomocou obliecť a obúvať. Malé deti sa pravdaže o seba postarať nevedia a práve preto si Andrea Štefaničková založila súkromné opatrovanie malých detí, v rámci ktorého sa o ne nielen stará, ale učí ich základným veciam, pomáha odučiť od plienok, naučiť obliecť sa, aby papali a pomalými krokmi v takmer rodinnom prostredí ich aklimatizuje aj na kolektív ostatných detí. Odučí od plienok Opatrovanie malých detí má svoje špecifiká. Každé dieťa v takto malom veku potrebuje osobitý prístup a preto Andrea Štefaničková vyberá maximálne 6 – 7 detí, ktorým sa denne venuje. „Vychovať dieťa k základným návykom je nielen príprava na škôlku, ale zároveň veľká pomoc pre rodičov, ktorí sú často zaneprázdnení. Mamičky na materskej môžu napríklad aj pracovať, alebo si oddýchnuť,“ hovorí. Aj preto je opatrovanie dlhodobé. Malé dieťatko vyžaduje láskavý prístup, pokoj, dlhšie mu trvá pochopiť niektoré veci a teda umiestnenie na mesiac, či dva nepomôže, dokonca môže škodiť. Preto je možné na súkromné opatrovanie umiestniť deti minimálne na pol roka. Variabilné možnosti stravovania Čo sa týka stravovania, v rámci pobytu majú deti zabezpečenú stravu vhodnú pre detského stravníka, ale rovnako je možné podávať aj prinesenú stravu. „Je už len na rodičovi, či chce sám variť, alebo sa spoľahne na jedlo u nás. Je domácke, vždy vie, čo sa bude  podávať,“ hovorí Andrea Štefaničková. Pozitívna odozva Opatrovanie detí prebieha v rodinnom dome, čo ešte viac umocňuje rodinnú atmosféru. Vďaka tomu majú aj panelákové deti k dispozícii záhradu a mnoho hier. Deti majú veľa možností ako tráviť čas. Pritom pracovný čas opatrovania je variabilný. Deti možno priniesť od siedmej rána a nechať ich v opatere do 16.30, prípadne podľa dohody. Súkromné opatrovanie je tak vynikajúcou alternatívou pre mamičky, ktoré pracujú, alebo je pre ne zaujímavá pomoc s prípravou detí do materskej školy.

21.08.201510739


Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím