AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Aktivity pre deti:Starostlivosť o najmenších

TIK-TAK – miesto, odkiaľ deti nechcú odísť

Marek


Deti sa u nich cítia príjemne a v každom veku si nájdu svoj kúsok zábavy. Jana Markotánová  zakladala detské centrum TIK – TAK ako miesto, kde môže tráviť spoločné chvíle celá rodina spolu. Nezabúdala však ani na komunitné činnosti a podporu obce pri rôznych akciách. Pomáhala pri oslavách MDD v júni v Hviezdoslavove a najbližšie na konci Septembra podporí Dni obce Hviezdoslavov . Záleží jej, aby ľudia, ktorí do centra TIK – TAK prídu, sa aj s deťmi zabavili a tešili sa na ďalšiu návštevu. „Už sme aj počuli, že deti od nás nechcú odísť,“ hovorí Jana Markotánová , ktorú sme v rozhovore poriadne vyspovedali Čo okrem detského kútika môžu deti u Vás robiť? Deti od 1-2 rokov určite v sprievode s rodičmi sa môžu hrať s autíčkami alebo bábikami, staršie pod dozorom rodičov alebo opatrovateľky môžu čítať, skákať do guľôčok, hrať spoločenské hry, ale aj pre tých čo nemajú doma PlayStation 3, je možné sa zahrať. Vieme zabezpečiť aj priestor na stolný tenis. Máme aj vonkajšie ihrisko s preliezkami a kolotočom.  Ako je u Vás o deti postarané? Vzhľadom ku komplikovanej administratíve za každé dieťa zodpovedá rodič. Vieme ale sprostredkovať opatrovateľku s pedagogickým vzdelaním, ktorá sa po dohode s rodičmi postará o dieťa alebo viac detí naraz. Okrem zábavy chcú rodičia pre svoje deti aj hravú formu vzdelávania. Poskytujete aj takúto možnosť? Od Septembra organizujeme v spolupráci s občianskym združením RASTIEME SPOLU kurz angličtiny pre deti od 2-7 rokov. Kurz je vedený skúsenou mamičkou Zuzanou, ktorá pracovala v súkromnej škôlke v Írsku a tu nazbierala svoje skúsenosti, pesničky a riekanky do svojho repertoáru. Mnohé z nich deti nepoznajú, čo je pre nich benefit, keďže na Slovensku sa s nimi bežne nestretnú. Zuzana na Slovensku pracovala v súkromnej anglickej škôlke a aj v štátnej škôlke. Má teda skúsenosti s menšími, ale i väčšími skupinami detí. Nehovoriac o rôzny vekových  skupinách. Krúžok trvá 30 minút. Za tento čas sú deti maximálne sústredené a vyťažené. Vďaka tomu, že deti sa tu učia formou hry dokážu sa mnoho naučiť. Zuzana sa metodicky pripravuje vďaka čomu hodiny majú svoj plynulý priebeh. Deti vo veku 2-7 rokov sú ako špongia a dokážu prijať nesmierne veľa informácií. Preto je výučba cudzieho jazyka veľkým prínosom pre ich budúcnosť. Zuzana plánuje aj doučovanie pre dospelých formou konverzácií.  Chceli by sme, ale asi až na budúci rok, organizovať aj rôzne krúžky, tvorivé dielne, ručné práce, na to ale potrebujeme niekoho, kto by to organizačne a obsahovo zabezpečil. Viete zabezpečiť aj oslavy narodenín, menín pre deti? Tento mesiac sme začali s organizáciou narodenín a hneď na prvé narodeniny bolo 10 detí a 15 dospelých. V októbri už máme objednávky na ďalšie dve oslavy. Nemáme veľmi veľkú kapacitu, ale ideálne pre 10-15 detí , ktoré sa v závislosti od veku a počasia sa u nás plnohodnotne zahrajú. Samozrejme v prípade väčšej skupiny uzavrieme priestory a zabezpečíme nerušené oslavy. Čo pre deti plánujete túto jeseň a zimu? Už sme začali pripravovať s okolitými škôlkami Helloween - Lampiónový sprievod na konci októbra a určite niečím prekvapíme našich hosti a detičky z okolia na Mikuláša a pred Vianocami. Nesmieme ale prezrádzať všetko...  

29.09.201522606
Marek skúsenosti

Aktivity pre deti:Starostlivosť o najmenších

Prečo sa do škôlky šARKan deti tešia?

Marek


Zuzana Ozábalová začala budovať škôlku šARKan, aby vytvorila prostredie, kam sa deti budú tešiť. Žiadne bolenie bruška, žiadne fingovanie choroby, žiadne slzy. Podarilo sa. Dnes jej rodičia zverujú deti bez toho, aby plakali, naopak tešia sa na nové zážitky v kolektíve. Ako sa to podarilo? Malá skupinka detí sa ukázala ako výhoda Škôlka šARKan funguje niečo vyše roka a už za tú krátku dobu okolo seba v Bratislave vytvorila povesť zariadenia, kde deti skutočne vôbec nesmútia za rodičmi. „Cieľom bolo vytvoriť skvelé, radostné prostredie pre malú skupinku detí,“ hovorí Zuzana Ozábalová. Detí má dnes v škôlke päť a všetky do jedného sa ráno obúvajú s radosťou. Zariadenie je určené pre deti od 2 do 6 rokov. Rodičia najviac oceňujú komunikáciu a flexibilitu Radosť detí je určite pozitívna referencia. Zuzana Ozábalová  však dodáva, že rodičia boli najprv opatrní pri novej škôlke, no dnes oceňujú hlavne komunikáciu, ochotu riešiť veci a vyjsť im osobitne v ústrety. Mnoho rodičov totiž potrebuje flexibilitu v čase, ktoré môže dieťa v škôlke stráviť. Ako hovorí Zuzana Ozábalová,  dohodnúť sa dá prakticky na všetkom. Nový koncept komunikácie s deťmi V škôlke šARKan sa deti cítia nielen dobre vďaka peknému prostrediu a chutnej domácej strave, ale aj vďaka konceptu formácie, ktorý zvolila Zuzana Ozábalová: „„Vždy sa snažím deti vychovávať pozitívne. Miesto nebež hovoríme, aby išli pomaly. Malý rozdiel, ale deti omnoho lepšie vnímajú pozitívnu komunikáciu a sú ochotnejšie spolupracovať.“ Prax ukazuje, že aj vďaka takýmto malým vylepšeniam deti strácajú „bruchabôľ“ pred odchodom do škôlky. Priestor pre hru „Do každej hry sa deti púšťajú s veľkým nasadením. To je dobrý základ na začiatok akejkoľvek činnosti. Ak sa stretnú s nejakým problémom, pomerne rýchlo si nájdu spôsob, ako problém vyriešiť,“ hovorí Zuzana Ozábalová o aktivitách, ktoré nielen vedia zabaviť, ale aj pripraviť myslenie a motoriku pre školu. Aj dôsledná príprava na školské povinnosti je veľkým plusom škôlky šARKan, ktorá to však robí citlivo, so smiechom a pozitívne.    

28.09.201522683
Marek skúsenosti

Aktivity pre deti:Starostlivosť o najmenších

Detské centrum s tradičným vzdelávaním

Marek


Detské centrum DC MaxiMax poskytuje celoročnú a celodennú starostlivosť deťom vo veku od 2 do 6 rokov a deťom s odloženou školskou dochádzkou. Ich výsadou je množstvo aktivít, no základom je dôraz na tradičnú výchovu a formovanie detí. Na ukážku týždeň zdarma Neviete ako si vaše dieťa zvykne? Ako zapadne do kolektívu a či sa mu aktivity aj pobyt v detskom centre bude páčiť? Neváhajte využiť možnosť umeistniť dieťa do centra MaxiMax na skúšku. Nie na jeden deň, ale počas celého týždňa. „U nás rodičom umožňujeme dať k nám dieťa na jeden celý týždeň bezplatne a po ňom sa rozhodne, či dieťa zapíše, alebo nie,“ hovorí riaditeľka PaedDr. Miriam Cziborová. Zápis dieťaťa je možný na niekoľko mesiacov, ale samozrejme aj počas celého školského roka. Veľkou výhodou je určite aj adaptačný program, aby prechod dieťaťa z domáceho prostredia do prostredia detského centra nebol vôbec pre dieťa a jeho rodičov stresujúci. Tablet k zápisu zadarmo Ak zapíšete dieťa do Detského centra MaxiMax počas septembra, čaká vás aj milé prekvapenie. Za školné len 150 euro dostanete aj darček v podobe tabletu, ktorý môžete využiť práve na hry aj vzdelávanie so svojim dieťaťom. „Súčasťou vzdelávacieho programu, ktorý je v súlade s Štátnym vzdelávacím programom, je aj veľa záujmových aktivít, z ktorých si každé dieťa vyberie tú, ktorá ho najviac baví,“ hovorí Miriam Cziborová. Z cudzích jazykov, pri ktorých je trendom začínať s výučbou už v predškolskom veku, ponúka DC MaxiMax krúžok angličtiny. Denný program v detskom centre je prispôsobený vývoju a vekovej kategórií detí a upravený na ich rozvoj vzdelania aj motoriky. Záujmové krúžky navyše Súčasťou DC MaxiMax je popoludňajšia ponuka výberu troch záujmových krúžkov a činností, ktoré sa realizujú v skupinkách v poobedných hodinách dvakrát týždenne od 14:30 do 15:30 pod vedením lektorov. Ide o Anglický jazyk, Umelecký krúžok a Pohybový krúžok. V prípade individuálnych potrieb rodičov je však možné dieťa v DC nechať aj dlhšie, to je však už predmetom individuálnej dohody. DC MaxiMax sa nachádza v Bratislave na novej ulici Špaldová 38/B, pri OMV čerpacej stanici z ulice Svornosti v Podunajských Biskupiciach. Vytvára a poskytuje deťom tú najlepšiu kombináciu rodinného prostredia, zábavy, výchovy a vzdelávania s dôrazom na rozvoj znalostí cudzieho jazyka. DC MaxiMax je detské centrum rodinného typu, kam rodičia zverujú svoje deti s príjemným pocitom bezpečia, istoty a dôvery.

07.09.201527638
Domi skúsenosti

Dom a byt:Kuchyne

Nová kuchyňa do 2 týždňov?

Domi


Snívate po novej kuchyni ale nechce sa vám čakať dlhé týždne či mesiace? S novou radou kuchýň Expres budete mať vysnívanú kuchyňu hotovú do 2 týždňov. Výhodou kuchýň Expres je, že ju môžete mať doma rýchlo, za rozumnú cenu i napriek tomu, že  jej kvalita sa rovná kvalite kuchyne vyrobenej na mieru. Kvalitné kuchyne na mieru od roku 2002  vyrába spoločnosť New Design, ktorá teraz pripravila nový rad kuchýň s názvom Expres, vhodných pre všetkých, ktorí hľadajú svoju vysnívanú kuchyňu rýchlo a jednoducho.  Vybrať si môžete z dvoch dostupných modelov, a to rovné kuchyne Verona alebo rohové kuchyne Venezia. Modely kuchýň Expres sú navrhnuté v moderných farbách, ktoré ulahodia doslova každému, navyše je možné prispôsobiť ich potrebám klienta.  V čom je odlišná kuchyňa Expres od kuchynskej linky na mieru? Ak sa pýtame na kvalitu, tak v ničom. Expres kuchyne sú vyrábané rovnako kvalitnými výrobnými technológiami s použitím rovnako kvalitných materiálov, čo znamená aj vnútorné vybavenie od renomovaných dodávateľov kovania Blum a Hettich s doživotnou zárukou. Rozdiel je v tom, že ponuka novej rady kuchýň Expres obsahuje len tie najžiadanejšie a najobľúbenejšie dekory s najviac používanými typmi skriniek a hlavne, už nebudete musieť čakať mesiace na svoju novú kuchyňu. Dominantou novej rady ako už z názvu vyplýva je EXPRESná výroba kuchyne na mieru a to do 14 pracovných dní za bezkonkurenčných cenových podmienok.   Kuchyňa Verona Expres v najobľúbenejších farebných prevedeniach Rovné kuchynské linky patria medzi najklasickejšie a najpoužívanejšie typy kuchýň. Kuchyňa je navrhnutá a vyrobená podľa individuálnych potrieb klienta a možností priestoru. Rovné kuchyne Verona sú dostupné v štyroch farebných prevedeniach: Dub Hamilton, Chomix Antracit, Akrylát biely lesk a vo farbe Kašmírovo šedá. Všetky tieto odtiene dodajú vášmu interiéru originálny vzhľad. Ak si myslíte, že 4 farebné prevedenia by vám boli málo, mýlite sa. Tieto farby dokážete zladiť s akýmkoľvek iným nábytkom tak, aby sa vaša kuchyňa stala srdcom vášho domova. Rovné kuchyne Verona vyrobíme nielen do vášho domu či bytu ale i do firemných priestorov pripadne apartmánov. Viac informácií o rozmeroch a materiáloch rovných kuchýň Verona si môžete pozrieť TU.   Kuchyňa Verona vo farbe Dub Hamilton   Venezia Expres - rohová kuchyňa so štýlom Medzi najmodernejší typ kuchynských liniek patria práve tie rohové. Hodia sa do bytu ale aj domu. Rohovú kuchynu Venezia nemusíte mať len v domácnosti, môžete ju umiestniť aj do práce a tak vytvoriť vám a vašim zamestnancom štýlový kuchynský kútik, ktorý počas pracovných obedov určite ocenia. Vy naopak, oceníte kvalitu i cenovú hladinu kuchýň Venezia. Rohové kuchyne Venezia sú dodávané v dvoch farbách a to Kamenná šedá a Akrylát biela. Možnosti a variácie rohovej kuchyne Venezia sú naozaj rozsiahle. Môžete si vyskladať skrinky presne podľa svojich potrieb a zároveň vybrať si kombináciu najpoužívanejších skladových dekorov a materiálov a to všetko s dodaním do 14 pracovných dní. Pre viac informácií o kuchyniach Venezia kliknite TU.   Kuchyňa Venezia vo farbe Akrylát biela   Kvalitný materiál s doživotnou zárukou Kuchyňa je miestom, kde vykonávame množstvo činností. Pracovná doska, kuchynská linka a podlaha sú maximálne vyťažené a preto musia byť kvalitné a odolné. Nový rad kuchýň Expres je síce kolekcia, ktorú zákazník dostane do 14 dní, avšak to neznamená, že je vyrobená z menej kvalitného materiálu. Rovné kuchynské linky Verona a rohové kuchynské linky Venezia sú rovnako kvalitné ako kuchyne vyrobené na mieru. Kuchyne Expres sú vyrobené z materiálu tzv. LDTD - Laminátovaná drevotrieska. LDTD je laminovaná drevotriesková doska, ktorej povrchovú úpravu tvorí laminovaný dekoračný papier. Materiál je odolný voči poškriabaniu s jednoduchou údržbou.  Dominantou kuchynských liniek je najkvalitnejšie vnútorné vybavenie značiek Blum a Hettich. Zásuvkové výsuvy týchto značiek patria medzi základné prvky každého kvalitného nábytku. Kovania Blum a Hettich ponúkajú plnú funkcionalitu s možnosťou kombinácie obidvoch mechanizmov ako sú tlmenie pri zatváraní a bezúchytkové otváranie a to všetko s doživotnou zárukou.    Zaujali vás kuchyne Expres? V kuchynskom štúdiu spoločnosti New Design vám ochotne poradia s výberom tej správnej kuchynskej linky. A nielenže, vám poradia a pomôžu, ale vám aj vyrobia kuchynu na mieru podľa vašich predstáv.  Navštívte kuchynské štúdio a nábytok na mieru v Pezinku alebo novootvorený showroom v priestoroch Dve Sýpky v Jarovciach a uvidíte, že firma New Design pracuje s naozaj kvalitnými a dizajnovými kúskami.   www.newdesign.sk +421 917 440 243                       

13.10.20231126
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Maliar Košice - ako začal z nuly

Joli Joli


Zdenko Zán sa vyše 20 rokov venoval predaju a distribúcií farieb, no táto práca pre neho zrazu stratila zmysel. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a v roku 2013 začal podnikať a zveľaďovať svoj vlastný biznis. Dnes ho v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú, pretože so svojím tímom patrí medzi najlepších maliarov a tapetárov. Ako maliar začínal sám Zdenko Zán rozbehol svoju firmu prakticky sám, veril svojmu snu, mal svoje šikovné ruky, skúsenosti a chuť podnikať. Okrem toho sa ku nemu pridal šikovný majster Adrián Sabo s ktorým zvládol všetko od maľovania po tapetovanie. Spokojnosť zákazníkov rástla, ale rástli aj ich požiadavky, chceli viac ako vymaľovať a oni chceli svojím zákazníkom vyjsť v ústrety. V roku 2017 preto do svojho tímu pribrali interiérovú dizajnérku Ing. Janu Tomondyovú a spolu rozšírili ponuku služieb o interiérové návrhy i návrhy vlastných originálnych fototapiet. Pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník, preto dnes spolupracujú s mnohými firmami a partnermi. Spoločne klientom dokážu zabezpečiť okrem interiérového dizajnu aj elektrikárske práce, nábytok na mieru, kameň do interiéru, textilné dekorácie - závesy, záclony, ale napríklad i napínané stropy. Jeden z najlepších maliarov na východe Slovenska Zdenko Zán sa vždy riadil heslom, že dobre vykonaná práca je najlepšou reklamou, jednou z možností ako si budovať dobré meno, sú nestranné referencie. Od roku 2017 mu so zberom referencií pomáha portál zariadim.sk a dopyt po jeho službách zreteľne stúpol. Naša spolupráca má cez tisíc realizácií a viac ako 120 osobne overených recenzií vrátane krásnych fotografií. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce.“ hovorí Zdenko Zán. Podnikanie založené na profesionalite a poctivej práci Ľudským prístupom, poctivou prácou, odborným poradenstvom a kvalitnými službami spoločne budujú spoľahlivú firmu, ktorá bude ľuďom poskytovať vyššiu kvalitu života. Profesionálne odvedená práca však začína absolvovaním odborných a praktických školení. Tím Maliar Košice to dobre vie, preto sa snažia pravidelne obohacovať svoje zručnosti, rozvíjať svoje vedomosti a skúsenosti, aby mohli poskytovať lepšie a modernejšie služby. 100% zárukou odbornosti a kvality vykonanej práce je aj členstvo v CEMAS ( Cech maliarov Slovenska ). Pridaj sa do tímu skúsených maliarov Zdenko Zán so svojim tímom dokáže premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné, tento rok však prišiel čas rozšíriť ho o ďalšieho šikovného a zodpovedného maliara so skúsenosťami. Ak hľadáš prácu ako maliar či tapetár a myslíš, že si ideálny kandidát, neváhaj, o prácu a výborných kolegov núdza nebude. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk

06.09.20231361
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.20231056
Pri rozvoji dieťaťa nepodceňujte žiadnu stránku!

Aktivity pre deti:To najlepšie pre vaše dieťa

Pri rozvoji dieťaťa nepodceňujte žiadnu stránku!

Marek


Výchova dieťaťa nie je jednoduchou záležitosťou a preto sa vždy hodí rada odborníka. Základom je už od raného detstva kultivovať a rozvíjať dieťa správnym smerom a nepodceniť žiadnu stránku jeho osobnosti. Aj preto sme dnes vybrali možnosti, ktoré najmä mladším deťom predpripravia vynikajúce predpoklady pre zdravý a správny rozvoj. Ste na materskej, ale chcete pracovať? To je častý problém mnohých mamičiek. Na druhej strane byť dva roky na dieťa sama, je často niekedy únavné. Preto prišla  Andrea Štefaničková s projektom, vďaka ktorému môžete časť formácie dieťaťa už od osem mesiacov zveriť do odborných rúk. Nejde o škôlku, ale o rodinné opatrovanie, v rámci ktorého sa deti odučia od plienok, jesť a istej miere samostatnosti aj adaptácie na kolektív. Viac sa dozviete v článku Kam s deťmi, keď sú na škôlku príliš malé? Najvhodnejší čas na učenie cudzieho jazyka Podľa vedeckých štúdií je to u detí do siedmeho roku života. Následne sa už jazyk učíme inak a komplikovanejšie. Z týchto poznatkov ťažia aj v Detskom centre Vrakuňáčik. Deti od 2,5 roka až do šiestich rokov pripravujú na to, aby angličtinu zvládli prirodzene, hravo, bez bifľovania, ako svoj druhý jazyk. Aj preto dva až tri dni v týždni prebieha všetko v angličtine. Vytvárajú pre deti autentické anglické prostredie, vďaka čomu sa učia jazyk rýchlo, hravo a ako svoj vlastný. Prečítajte si článok Ako na angličtinu u detí hravou formou? Dozviete sa v ňom všetko potrebné o výučbe jazyka prirodzenou metódou, aj kedy je učenie pre dieťa najprirodzenejšie.   Nezabudnite na telesný rozvoj Treba s ním začať čo najskôr. Ak sa má dieťa venovať vytrvalej športovej aktivite, prípadne dosiahnuť vrcholové výsledky, je hranica 6 rokov už prelomová. Na šport je vhodné dať dieťa už pred nástupom do školy, najneskôr v prvom ročníku. Mnoho rodičov totiž dnes popri množstvu krúžkov rozvíjajúcich myslenie a vedomosti zabúda, že šport je nutnou súčasťou detského vývinu. Ideálnym nástrojom na posilnenie svalov, zvýšenie kondície, ale aj prehĺbenie tímového ducha, zdravý vývoj kostí, kĺbov a držania tela. V článku Florbal: Dynamický, zaujímavý a finančne nenáročný šport hovorí  Vladimír Roziak z Klubu Snipers, prečo je florbal ideálny šport pre každého. Je tímový, je dynamický, rýchlo sa rozvíja. Zároveň nepredstavuje extrémnu fyzickú záťaž, tréningy sú dvakrát do týždňa a nie je vôbec drahý. Decká si však pri ňom užijú skvelú zábavu, športové zápolenie aj cestovanie po svete.

24.08.201614644
Ako vybrať opatrovateľku pre naše dieťa?

Rodina:To najlepšie pre vaše dieťa

Ako vybrať opatrovateľku pre naše dieťa?

simonamolcanova


V dnešnej uponáhľanej dobe rodičia nestíhajú prácu aj rodinu a je pre nich nesmierne dôležité zveriť deti do správnych rúk v čase zaneprázdnenosti. To však vôbec nie je jednoduché, aj keď na prvý pohľad sa to tak nemusí zdať. Existuje mnoho súkromných jasličiek či škôlok, tie však majú daný pevný čas fungovania a len ťažko sa vám prispôsobia. Čo robiť v prípade, ak musím odcestovať na víkend na konferenciu a dieťa nemôžem vziať so sebou? S kým moje dieťa ostane, keď musím pracovať dlho do noci? V takýchto prípadoch je lepšou  voľbou óperka. A tu nastupuje na scénu internet, kam vyťukáte slovo OPATROVATEĽKA a už len vyberáte tú správnu. Áno, správna otázka. Ako vyčítam z telefónneho čísla či fotky, že práve táto osoba je pre moju ratolesť tou najlepšou voľbou? Zvoliť si mladú študentku, ktorá má plno energie na hry, alebo uprednostniť staršiu pani so skúsenosťami?  Overená osoba či žena z inzerátu? Alebo dám dieťa do súkromnej škôlky. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov a tiež sme vyspovedali priamo dodávateľov opatrovateľských služieb. V Nórsku majú príslovie, že dobré deti sa vychovávajú samé. Nespoliehajte sa nato, a doprajte im kvalitnú výchovu aj v čase, keď s nimi nemôžete byť.  Nezabúdajte, že v tomto prípade určite neplatí, čím drahšia tým lepšia. ,,Dôležité je, aby opatrovateľka vnímala túto prácu s dieťaťom ako poslanie, aby ju vykonávala s láskou, úctou a rešpektom, nielen ako rýchly a jednoduchý spôsob privyrobenia si. Spoľahlivosť, zodpovednosť, dôveryhodnosť a otvorená komunikácia sú silnými stránkami dobrej a vhodnej opatrovateľky“ vysvetľuje Mgr. Mariana Jurčišinová z MamaTata s.r.o.   Študentka Je už skôr nutnosťou ako výnimkou, že popri štúdiu na vysokej škole mladí ľudia pracujú. Ak sa vám nebude páčiť prvá slečna, vyberiete si druhú či tretiu. Samozrejme, nie je dobré opatrovateľky striedať. Bude najlepšie, ak si najprv spolu sadnete niekde na kávu a nádejnú opatrovateľku vyspovedáte. Medzi najdôležitejšie informácie patrí, aký má vzťah k deťom a či už má s niečím podobným skúsenosť. Ak nie, nič sa nedeje, všetko je raz po prvý krát. V prípade, že pri slove deti sa slečne ježia všetky chlpy na tele, pekne jej poďakujte, kávičku zaplatte a rýchlo na ňu zabudnite. Mať rád deti je síce dôležité, ale ak sú asociáciou k nim peniaze, ani to nie je osoba ktorú hľadáte. Ako povedal Johann Wolfgang von Goethe: ,,Deti milujú toho, kto ich miluje, a kto nemôže milovať, veľmi málo dosiahne pri výchove.“   Nezabudnite sa opýtať či fajčí a aký má vzťah k alkoholu. Dôležité je tiež vedieť, aký vzťah má budúca opérka sama  k sebe, v akej rodine žila a či bude popri štúdiu stíhať byť vám kedykoľvek k dispozícii. Milí rodičia, ak sa vám náhodou nezdá veľmi sympatická ale všetky vaše požiadavky spĺňa, skúste ju najprv predstaviť vášmu dieťaťu kým ju odpíšete. Predsa len ono s ňou bude tráviť najviac času. Nerobte však paniku, ak vaše živé striebro začne plakať a za žiadnych okolností nebude chcieť s cudzou tetou ostať. Ak ste vybrali správne, garantujem vám, že len čo zavriete za sebou dvere plač vymení spokojný smiech. Opýtala som sa pani Obernauerovej z agentúry Happy Kids, akú skúsenosť so študentkami majú oni: ,,V našej agentúre pracujú len študentky a máme s nimi veľmi dobré skúsenosti. Väčšina sú študentky Pedagogickej fakulty, ale nie je to u nás podmienka. Na skúsenostiach s opatrovaním však veľmi záleží. Nikdy by som neprijala niekoho kto nemá skúsenosti, len s argumentom, že má rád deti a má mladšieho súrodenca. Starostlivosť o rodinného príslušníka je celkom iná ako starostlivosť o cudzie dieťa. Taktiež dbám na to, aby opatrovateľky chodili k deťom takého veku, s akým majú skúsenosti, preto sa nestáva, že by som opatrovateľku, ktorá má skúsenosti s deťmi od 3rokov poslala k malému bábätku.“                                                                                                                                  Staršia pani alias ,,babička“ Ak patríte medzi vnúčatá, ktoré boli rozmaznávané parenými buchtami či haluškami od starej mami, prirodzene budete chcieť niečo podobné pre svoje dieťa. Kľudne ho môžete zveriť svojej mame, svokre alebo dokonca vašej starej mame. Môže sa stať, že z nejakého dôvodu to nebude možné ale stále je tu riešenie nájsť náhradnú babičku. Zhrňme si výhody, ktoré nám starší človek prináša. Veľa toho prežil, má mnoho skúseností a pravdepodobne už pár detí aj odchoval.  Aj tu je potrebné pani podrobne vyspovedať, aby sa nestalo, že vaše zlatíčko zveríte osamotenej a zatrpknutej osobe, ktorá to všetko dokonale maskuje perníkovou chalúpkou.  Starší ľudia vedia byť  veľmi vďační   a hlavne majú veľa času, ktorý málokedy vedia vyplniť. Vyzdvihla by som pozitívum, že ich kuchárske schopnosti sú väčšinou na väčšej úrovni oproti študentkám. Mamička na materskej Dobrou alternatívou môže byť aj mamička na materskej, pretože máte istotu, že skúsenosti s deťmi jednoznačne má. Výhodou je, že vaše dieťa bude v kolektíve a naučí sa ako vychádzať s druhými deťmi.  Nevýhodou, že keď ochorie jeho kamarát môže nakaziť aj vaše dieťa. Predpokladám, že žena s dieťaťom uprednostní, ak jej to vaše dopravíte k nej domov. Čo môže byť aj výhoda, len sa treba určite na jej bývanie  najskôr pozrieť. Ak stráži viac  detí naraz, je otázna organizácia kedy a čo deti jedia, kde sa hrajú a či chodia prípadne aj von. Možno by som vám odporučila uprednostniť matku so starším dieťatkom.                                                                                  Kolektív detí – súkromná škôlka Súkromné škôlky sú síce drahšie ako štátne, ale majú pozitívum, že sú vďaka pár eurom navyše časovo flexibilnejšie. Na deti čaká presný denný harmonogram s pestrou stravou, plno hračiek ktoré spĺňajú normy EU, čisté prostredie a možno aj nejaká predškolská príprava. Vyzdvihla by som veľké plus kolektívu, kde sa dieťa naučí komunikovať s inými deťmi, deliť sa o hračky či presadiť si svoje. Aspoň sa naučí ako sa vo svete nestratiť a podľa Márii Kulichovej, vedúcej Detských jaslí, je kolektívna výchova jedna z najdôležitejších foriem výchovy najmä od batolivého veku dieťaťa. Pretože to, čo si deti navzájom odovzdávajú pri vzájomných kontaktoch, im nedokáže dať nikto iný. Kolektívna výchova je jedna z najdôležitejších foriem výchovy najmä od batolivého veku dieťaťa, lebo to,čo si deti navzájom odovzdávajú pri vzájomných kontaktoch medzi sebou, im nedokáže dať nik iný.

09.12.201319734

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Pozitívne príklady starostlivosti o deti v predškolskom veku

Aktivity pre deti:Starostlivosť o najmenších

Pozitívne príklady starostlivosti o deti v predškolskom veku

Marek Aktivity pre deti


Umiestniť dieťa do škôlky nie je vždy jednoduché. Obvyklý vek pre prijatie sú tri roky, no mamičky potrebujú často pomoc aj s mladšími deťmi. Preto sa Andrea Štefaničková rozhodla podať im pomocnú ruku a vytvoriť prostredie na opatrovanie detí už od 8 mesiacov. Individuálna príprava Na umiestnenie detí do škôlky je potrebné splniť nielen vekovú hranicu, ale dieťa musí byť do veľkej miery samostatné, mať základné hygienické návyky, vedieť sa aspoň s pomocou obliecť a obúvať. Malé deti sa pravdaže o seba postarať nevedia a práve preto si Andrea Štefaničková založila súkromné opatrovanie malých detí, v rámci ktorého sa o ne nielen stará, ale učí ich základným veciam, pomáha odučiť od plienok, naučiť obliecť sa, aby papali a pomalými krokmi v takmer rodinnom prostredí ich aklimatizuje aj na kolektív ostatných detí. Odučí od plienok Opatrovanie malých detí má svoje špecifiká. Každé dieťa v takto malom veku potrebuje osobitý prístup a preto Andrea Štefaničková vyberá maximálne 6 – 7 detí, ktorým sa denne venuje. „Vychovať dieťa k základným návykom je nielen príprava na škôlku, ale zároveň veľká pomoc pre rodičov, ktorí sú často zaneprázdnení. Mamičky na materskej môžu napríklad aj pracovať, alebo si oddýchnuť,“ hovorí. Aj preto je opatrovanie dlhodobé. Malé dieťatko vyžaduje láskavý prístup, pokoj, dlhšie mu trvá pochopiť niektoré veci a teda umiestnenie na mesiac, či dva nepomôže, dokonca môže škodiť. Preto je možné na súkromné opatrovanie umiestniť deti minimálne na pol roka. Variabilné možnosti stravovania Čo sa týka stravovania, v rámci pobytu majú deti zabezpečenú stravu vhodnú pre detského stravníka, ale rovnako je možné podávať aj prinesenú stravu. „Je už len na rodičovi, či chce sám variť, alebo sa spoľahne na jedlo u nás. Je domácke, vždy vie, čo sa bude  podávať,“ hovorí Andrea Štefaničková. Pozitívna odozva Opatrovanie detí prebieha v rodinnom dome, čo ešte viac umocňuje rodinnú atmosféru. Vďaka tomu majú aj panelákové deti k dispozícii záhradu a mnoho hier. Deti majú veľa možností ako tráviť čas. Pritom pracovný čas opatrovania je variabilný. Deti možno priniesť od siedmej rána a nechať ich v opatere do 16.30, prípadne podľa dohody. Súkromné opatrovanie je tak vynikajúcou alternatívou pre mamičky, ktoré pracujú, alebo je pre ne zaujímavá pomoc s prípravou detí do materskej školy.

30.09.201513159

Šport ako cesta k plnohodnotnému životu

Aktivity pre deti:Športová výchova detí

Šport ako cesta k plnohodnotnému životu

Marek Aktivity pre deti


Umiestniť dieťa do škôlky nie je vždy jednoduché. Obvyklý vek pre prijatie sú tri roky, no mamičky potrebujú často pomoc aj s mladšími deťmi. Preto sa Andrea Štefaničková rozhodla podať im pomocnú ruku a vytvoriť prostredie na opatrovanie detí už od 8 mesiacov. Individuálna príprava Na umiestnenie detí do škôlky je potrebné splniť nielen vekovú hranicu, ale dieťa musí byť do veľkej miery samostatné, mať základné hygienické návyky, vedieť sa aspoň s pomocou obliecť a obúvať. Malé deti sa pravdaže o seba postarať nevedia a práve preto si Andrea Štefaničková založila súkromné opatrovanie malých detí, v rámci ktorého sa o ne nielen stará, ale učí ich základným veciam, pomáha odučiť od plienok, naučiť obliecť sa, aby papali a pomalými krokmi v takmer rodinnom prostredí ich aklimatizuje aj na kolektív ostatných detí. Odučí od plienok Opatrovanie malých detí má svoje špecifiká. Každé dieťa v takto malom veku potrebuje osobitý prístup a preto Andrea Štefaničková vyberá maximálne 6 – 7 detí, ktorým sa denne venuje. „Vychovať dieťa k základným návykom je nielen príprava na škôlku, ale zároveň veľká pomoc pre rodičov, ktorí sú často zaneprázdnení. Mamičky na materskej môžu napríklad aj pracovať, alebo si oddýchnuť,“ hovorí. Aj preto je opatrovanie dlhodobé. Malé dieťatko vyžaduje láskavý prístup, pokoj, dlhšie mu trvá pochopiť niektoré veci a teda umiestnenie na mesiac, či dva nepomôže, dokonca môže škodiť. Preto je možné na súkromné opatrovanie umiestniť deti minimálne na pol roka. Variabilné možnosti stravovania Čo sa týka stravovania, v rámci pobytu majú deti zabezpečenú stravu vhodnú pre detského stravníka, ale rovnako je možné podávať aj prinesenú stravu. „Je už len na rodičovi, či chce sám variť, alebo sa spoľahne na jedlo u nás. Je domácke, vždy vie, čo sa bude  podávať,“ hovorí Andrea Štefaničková. Pozitívna odozva Opatrovanie detí prebieha v rodinnom dome, čo ešte viac umocňuje rodinnú atmosféru. Vďaka tomu majú aj panelákové deti k dispozícii záhradu a mnoho hier. Deti majú veľa možností ako tráviť čas. Pritom pracovný čas opatrovania je variabilný. Deti možno priniesť od siedmej rána a nechať ich v opatere do 16.30, prípadne podľa dohody. Súkromné opatrovanie je tak vynikajúcou alternatívou pre mamičky, ktoré pracujú, alebo je pre ne zaujímavá pomoc s prípravou detí do materskej školy.

21.08.201510690


Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím